Retour en Terugbetaling

Als je om wat voor reden dan ook niet tevreden bent met je bestelling, neem dan contact met ons op. Bij Freeroam doen we er alles aan om ervoor te zorgen dat onze klanten 100% tevreden zijn met het product dat ze bij onze leveranciers hebben gekocht. Als je in het bezit bent van het aankoopbewijs van het product, kun je direct met ons contact opnemen.


Hoe kan ik mijn bestelling geheel of gedeeltelijk retourneren?
Als je besluit om je bestelling binnen 30 dagen aan ons te retourneren, zullen we het aankoopbedrag van de producten binnen 5 dagen na ontvangst in ons magazijn terugstorten. We kunnen de kosten voor het terugsturen van het product echter niet vergoeden.


Volg de volgende stappen om je bestelling te retourneren:


1. Stuur ons een e-mail op info@freeroam.nl en laat ons weten dat je de bestelling of delen ervan aan ons wilt retourneren.
2. Vraag onze klantenservice of we de retourzending kunnen accepteren. Je kunt het retouradres (let op: niet gelijk aan besteladres) ook terugvinden op onze website.
3. Als we de retourzending kunnen accepteren (binnen de retourtermijn), volg dan de onderstaande instructies. Pak het product veilig in, in de originele verpakking.
4. Stuur het pakket naar het retouradres dat door onze klantenservice is verstrekt.
5. Stuur de track & trace-code naar onze klantenservice.
6. Nadat wij je retourzending hebben ontvangen en gecontroleerd, betalen we je binnen 3 dagen de geretourneerde producten terug via de betaalmethode waarmee je de bestelling hebt afgerekend. 


Daarnaast kunnen producten die aan één of meer van de volgende voorwaarden voldoen niet worden geretourneerd:


1. Vooraf bestelde producten. Als het product niet op voorraad is, kan deze niet worden geretourneerd.


Producten die bij aankomst beschadigd zijn.


Als je een beschadigd of defect product hebt ontvangen, moet je binnen 30 dagen na ontvangst van het product contact met ons opnemen. Wij zullen dan een vervangend product sturen.


Stuur ons in het geval van een ernstig probleem een e-mail met een foto van het beschadigde deel van het product. Het is het beste om foto's te maken vanaf een plat oppervlak waar het label en het defect duidelijk te zien zijn. Na ontvangst van de foto's, zal ons team je informeren over de volgende stappen. 


Als je zending bij aankomst defect blijkt te zijn, sturen we altijd eerst gratis een nieuw pakket. Treedt de fout een tweede keer op? Dan betalen we je het volledige aankoopbedrag terug.


Als je vragen hebt over producten die beschadigd zijn bij aankomst, neem dan contact met ons op info@freeroam.nl.



Kan ik het product terugsturen zonder contact met jullie op te nemen?


Nee, dat kan niet. Je moet contact met ons opnemen voordat je het product terugstuurt, omdat het retouradres kan afwijken van het besteladres.


Hoe kan ik contact opnemen?

Je kunt per e-mail contact met ons opnemen op info@freeroam.nl. Het Freeroam team werkt zeven dagen per week en probeert alle vragen zo snel mogelijk te beantwoorden.

 

Mijn bestelling is beschadigd, wat moet ik doen?

Om de oplossing zo probleemloos mogelijk te maken, neem je een foto waarop de slechte kwaliteit van het artikel of het beschadigde onderdeel te zien is. Maak foto’s altijd op een plat oppervlak en zorg dat het label en het defect duidelijk te zien zijn.

Als je een beschadigd of defect product hebt ontvangen, neem dan binnen 30 dagen na ontvangst van het product contact met ons op. Na deze periode wordt een retourzending niet geaccepteerd.