Veelgestelde vragen

Wat leuk dat je contact met ons opneemt! Heb je een vraag over je pakket? Lees dan eerst onze FAQ hieronder aangezien hierin de meest gestelde vragen aan bod komen. Hoogstwaarschijnlijk vind je hier een antwoord! Staat jouw vraag er toch niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op.

1. Waar is mijn pakket?
Onze pakketten hebben een verwerkingstijd van 1 - 2 werkdagen en een gemiddelde levertijd van 5 - 7 werkdagen. Wij zijn een bedrijf dat geeft om de wereld en de natuur, dus we willen niet elke dag slechts enkele bestellingen versturen. We verzamelen pakketten in bulk en zodra we onze minimumdrempel bereiken, versturen we deze in één keer. We vragen je om je begrip en hopen dat je ons wil helpen de wereld een beetje gezonder te maken.

2. Er zijn 9 werkdagen verstreken en ik heb mijn pakket nog steeds niet ontvangen?
Het spijt ons dat dit is gebeurd... Heb je de Track & Trace al gecontroleerd? Soms komt het voor dat pakketten bij de douane blijven hangen. Wacht alsjeblieft nog 7 extra dagen. Het spijt ons voor het ongemak, maar in 95% van deze gevallen wordt het pakket alsnog geleverd. Is jouw pakket nog steeds niet binnen? Neem dan contact met ons op, dan vinden we samen een oplossing.

3. Waar kan ik mijn track & trace code vinden?
Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je automatisch een Track & Trace code. Het duurt ongeveer 3 - 5 dagen voordat je een Track & Trace ontvangt. Controleer ook je spam, soms komen onze e-mails daar terecht. Houd er rekening mee dat het enkele werkdagen kan duren voordat je Track & Trace actief wordt.


  1. Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
    Je kunt je bestelling volgen met je Track & Trace nummer dat je via e-mail hebt ontvangen. Vul de Track & Trace in op onze Track & Trace pagina om de status van je pakket te zien. Je kunt dit doen op deze pagina.

  2. Ik ben niet tevreden met mijn pakket
    Neem contact met ons op met uitleg + foto/video's over het probleem, we zullen je zo snel mogelijk helpen.

  3. Kun je nog steeds niet vinden waar je naar op zoek bent?
    Heb je een vraag of suggestie? Geweldig! Heb je eerst onze veelgestelde vragen bekeken?

De meeste vragen zijn hier voor jouw gemak al beantwoord! Als je het antwoord op je vraag niet kunt vinden, kun je natuurlijk altijd contact met ons opnemen.

Ons emailadres: info@freeroam.nl